با ما در ارتباط باشید

آموزش رباتیک در رامسر

جدیدترین مقالات

جدیدترین دوره های آنلاین

جدیدترین دوره های حضوری

رباتیک یکی از حوزه هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آموزشگاه سبک کار بر این باور است که آموزش رباتیک در رامسر یکی از مقوله هایی است که مورد غفلت واقع شده و نیاز است توجه بیشتری برای آموزش رباتیک برای جوانان و نوجوانان رامسری در نظر گرفته شود.
این امر باعث شد دوره آموزش رباتیک در رامسر در آموزشگاه سبک کار آغاز شد و در اولین دوره آن در تابستان 1403 شاهد حضور دانش آموزان رامسری خواهیم بود.
آموزش رباتیک در رامسر می تواند آینده شغلی خوبی را برای دانش آموزان و دانشجویان رامسری فراهم کند، زیرا این حوزه در شهری مانند رامسر که جنبه توریستی و گردشگری نیز دارد و نیاز به امکانات پیشرفته برای توسعه این شهر وجود دارد بسیار جای خالی خود را نشان می دهد.

آموزش رباتیک در رامسر


پس اگر فرزند شما به آموزش رباتیک و یادگیری آن علاقه نشان می دهد حتما در اولین فرصت از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید و این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

شماره ثابت آموزشگاه:011-55231027

شماره تماس مستقیم:09112936370

چه چیزی قرار است بیاموزید؟

ما آموزش رباتیک را به صورت کاملا نوآورانه آموزش می دهیم، طوری که در ابتدای کار دانش پذیران نیازی به تهیه ابزار خاصی ندارند و سعی در افزایش خلاقیت آن ها داریم. در گام اول دانش پذیران می آموزند که با حداقل ترین وسایل و ابزار و با دور ریختنی هایی که خیلی ها اصلا توجهی به آن ندارند دستگاهی بسازند که حرکت کند.


در گام های بعدی کار با ابزار الکترونیکی را می آموزند و در نهایت بعد از طی تمام دوره های رباتیک دانش پذیران قادر خواهند بود با استفاده از برنامه نویسی به ربات خود دستور بدهند تا فعالیت خاصی را انجام دهد. ضمناً با همین آموخته ها افراد می توانند در راستای هوشمند سازی خانه ها نیز فعالیت کنند.
آموزشگاه سبک کار در رامسر این افتخار را دارد که بهترین مدرس های این حوزه را در اختیار دارد و شما می توانید با خیال راحت آموزش رباتیک در رامسر را اینجا تجربه کنید.